Mé receznze na knihy zde

xxxxxxxxxxxxxxx

Říjen 2013

Halloween

31. října 2013 v 11:24 | stellinka |  winx
Ahojky víte co je dneska za den je halloween můj oblíbený svátek!Celý den chodím oblečená v černém a a včerveném oblečení posetá ostny no není to božský.Tak co plánujete na halloween?nějaký horor na večer?

výlet do Tropical Islands

30. října 2013 v 10:53 | stellinka |  Výlety,zájezdy,akce..
Tak jsme si řekly že vám popřejeme trošku odpočinku.Dostaly jsme zadarmo lístky do Tropical Island tak pojdě vemte si plavky a vyrážíme!

Je to jen na jeden den vím že to je málo ,ale aspon něco!

jsem zpátky

29. října 2013 v 19:08 | stellinka |  winx
Ahojky winxky moje moc jste mě chyběli už jsem zpátky z hor celkem sem si to ram užila a poznala spouty bezva lídí.

Další památky

29. října 2013 v 10:21 | Florinka |  Výlety,zájezdy,akce..
6. Pamětní kostel Viléma I.
Vánoční trhy v Berlíně
Ve východní části města je možné najít mnoho starých budov, které si nesou válečné jizvy. Jednou z nich je i novorománský pamětní kostel Viléma I., který byl v letech 1943-1945 vážně poškozen, nicméně po protestech obyvatel nebyl zdemolován a jako symbol válečných hrůz na svém místě stojí dodnes.

7. Ostrov muzeí
Muezjní ostrov v Berlíně
Mezinárodně proslulý muzejní ostrov, který je zapsán na seznamu světového dědictví UNESCO, najdete přímo v centru Berlína. Na ostrově se nachází pět muzeí: Staré muzeum, Nové muzeum, Národní galerie, Bodeho muzeum a Pergamonské muzeum. Mezi hlavní lákadla patří jak nejstarší památky (Diův oltář), tak i němečtí velikáni Dürer, Cranach a Holbein.

Braniborská brána

29. října 2013 v 10:15 | Florinka |  Výlety,zájezdy,akce..
Dnes se podíváme na různé památky Berlína, první památkou kterou uvidíme bude Braniborská zeď

Braniborská brána, německy Brandenburger Tor, patří k nejznámějším pamětihodnostem Berlína a k jeho významným symbolům.
Stojí v centru města na rozhraní dvou známých a velkých tříd: na západ od ní počíná Straße des 17. Juni (Ulice 17. června), na východ od brány pak pokračuje historická třída Unter den Linden (Pod lípami).
Braniborská brána je 26 metrů vysoká, 65,5 metrů široká a 11 metrů dlouhá stavba z pískovce ve stylu raného klasicismu. Svým vzhledem silně připomíná propylaje athénské Akropolis. Má pět průjezdů, střední je poněkud širší nežli čtyři postraní, po obou stranách se nacházejí po jedné z malých hal.
Bránu tvoří 15 metrů vysoké sloupy v jónsko-dórském stylu s průměrem 1,75 metrů u paty. Stavba je zdobena ornamenty a reliéfy, které zobrazují mimo jiné různé výjevy ze života Herkulova, řeckého boha Marta a bohyně Minervy. Brána je korunována 5 metrů vysokou sochou kvadrigy, představující okřídlenou bohyni vítězství, která vjíždí do města na čtyřmi koni taženém voze.
Braniborská brána byla zřízena 1734 jako celní brána v opevnění Berlína. Mezi 1788 a 1791 ji pruský král Friedrich Wilhelm II. nechal přestavět v dnešním stylu raného klasicismu, práce provedl architekt Carl Gotthard Langhans. Roku 1793 dostala brána kvadrigu, zhotovenou Johannem Gottfriedem Schadowem.
Tato socha přestavovala okřídlenou bohyni míru Eirene; roku 1806 byla Napoleonem dopravena do Paříže, ale již roku 1814 byla převezena zpět do Berlína. Při její restauraci byl původní věnec z dubového listí nahražen novým symbolem, totiž železným křížem, čímž byla Schadowova bohyně míru Eirene nově definována jako bohyně vítězství Viktorie.
Původně směl Braniborskou bránou projíždět pouze německý císař. Dne 30. ledna 1933 byla brána svědkem velkého průvodu fašistů, která slavila převzetí moci v Německu. Ke konci druhé světové války, kdy zde sovětské jednotky vyvěsily rudou vlajku, byla brána silně poškozena dělostřelbou německé armády. Během padesátých let 20. století byla Braniborská brána poprvé rekonstruována (za spolupráce NDR a SRN), přičemž byl železný kříž a orel odstraněn (jako symboly pruského militarismu).
Po sjednocení Berlína byla jak socha kvadrigy tak i brána samotná znovu restaurována v původní podobě. Brána zdobí - jako symbol rozdělení i sjednocení města - spodní stranu německého vydání mincí euro. Každoročně se zde během silvestrovské noci konají velká oslavná shromáždění s ohňostrojem.

Opožděně pro S!eru

29. října 2013 v 10:10 | Florinka |  naše kecy...:D
Seci opožděně, ale pořád lepší pozdě než nikdySmějící se
Tak doufáme, že se bude líbit..Usmívající se

Pozvánka na Hallowenskou party

28. října 2013 v 19:42 | Florinka |  naše kecy...:D
Ahojky na blogu Skipper se bude konat hallowenská party, tak určitě přijďte, my se tam taky nejspíš ukážemUsmívající se.
Pozvánka+info zde

Můj první pokus o colorku

28. října 2013 v 18:45 | Florinka |  Grafika
Můj první pokus o colorku-myslím, že to nedopadlo špatně:

Rozdělení pokojů a program

28. října 2013 v 18:29 | Florinka |  Výlety,zájezdy,akce..
Když jsme dorazili na místo rozdělili jsme si pokoje a nechali žákyně Fairexy ať si vybalí věci.
Rozdělení pokojů:
pokoj č. 10:Lenča,Babu a Ziki
pokoj č.11:Musawinxclub a Vea
pokoj č.12:Florinka a Stellinka

Po hodince jsme vyrazili na průzkum okolí, zjistili jsme, že je to tu moc pěkné, zahráli si pár her a po pár hodinách se vrátili zpátky na ubytovnu. Dopřáli jsme žákyním menší odpočinek a teď jsme se sešli ve společenské místnosti, aby jsme si zahráli opět pár her.

1)Seznamovací hra aneb pověz něco o sobě
víme, že už spolu chodíte 2 měsice do školy, ale je to jenom seznamovací výlet a tak nám každý o sobě něco řekněte (napište do komentů(nemusí být pravda))
(např.)Jako první se toho ujmula Ziki:
Mými nejoblíbenějšími barvami jsou: zelená a modrá, mám ráda pomelo a chutná mi fanta(mám jí radši než colu). Ráda sleduji Simpsnovi a Prett Little Liars. Moje nejoblíbenější zvíře je panda, příjde mi strašně roztomilá a boží:))

Objednávka gifů

28. října 2013 v 14:03 | Florinka |  Grafika
1)Přezdívka
2)blog
3)kolik chceš obrázků v gifu?
4)s čím obrázky, jaké obrázky

ukázka:

ukázka2:

Ahoj a vrať se někdy ;) :)